Sidor

söndag 31 juli 2011


























hola! haft en jättebra helg med jobb, goda vänner och en hel del öl. vem skulle klaga på det? skulle dra en öl efter jobbet i fredags med syrran och lintu, men så blir det ju aldrig! var bakis på jobbet och somnade till dubbade poppers pingviner på bio, var väl lika bra det. verkade inte som någon höjdarfilm alltså. idag har jag repat mig! sov som en stock på jouren inatt, sen drog jag till lintu för picknick vid stångån. vilken fantastisk brud alltså. likaså hennes mamma som skickade med mig kantareller hem! råkade äta en fluga när jag cyklade därifrån sen förresten, sen såg jag att jag hade bränt näsan och fått en finne på den. oh my god. men inget gott som inte för nåt ont med sig - finnen och jag kanske blir bästa vänner! nu ska jag duscha och sova, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar