Sidor

onsdag 27 juli 2011












































började jobbveckan idag med att åka till ett soligt (och backigt!!) kolmården med alla boende. det var härligt och jobbigt, men vi kom runt till sist. gillar verkligen djurparker (är väl ingen djurtjej men när djuren är inspärrade är det ju soft) så det var kul att komma dit. käkade god mat och njöt av solen. gick givetvis inte in i lantgården som alla andra gjorde, kommer jag nog aldrig våga haha. har tyvärr inga mer bilder, tog mest på de boende och de bilderna får jag givetvis inte visa i min blogg. men men; skön jobbdag i alla fall! och vad kamelen säger får stå för honom. puss!

4 kommentarer:

  1. jag tyckte han sa att han frågade chans på dig?!

    SvaraRadera
  2. kanske, man kan ju verkligen hoppas! (hade sagt ja om han hade en fin personlighet ju!!!)

    SvaraRadera
  3. världens bästa lintu29 juli 2011 kl. 13:59

    jag minns ta mig tusan inte att kolmården var så backigt? heyho workout säger jag bara!

    SvaraRadera
  4. inte jag heller?! de har iofs gjort om lite, men det var inte alls så som jag kom ihåg det..!

    SvaraRadera