Sidor

måndag 25 juli 2011

"bättre att du pissar utanför än inne på sätet..."

















var nyss på bio med min syster madde. vi såg världens bästa film - BRIDESMAIDS. and i'm telling you - den var verkligen jättebra, mycket bättre än jag trodde! sorlig, fin, full med kärlek och riktigt riktigt rolig. (fast bästa tyckte jag var att man kände igen så mycket som karaktärerna kände). enda dåliga med biobesöket var att en kvinna bredvid mig andades jättehögt och asgarvade jättetyst. fett weird. och att all cola gjorde mig kissnödig mitt i filmen. hatar att springa ut på toa, ringa på vakten utanför när man är klar och sen bli insläppt till salongen igen. fnissade lite och sa till vakten nåt i stil med att "så typiskt att man måste pissa mitt i en bra film ju, skyller på er goda cola!" varpå han svarade något i stil med rubriken. som att det hände ibland. underbart. puss!

2 kommentarer:

  1. haha så den var alltså bra?! Då måste jag nog oxå se den ;P

    SvaraRadera
  2. ja det var den verkligen! var inte så mycket bröllop som jag trodde, men det gjorde inget! ;) se den!

    SvaraRadera