Sidor

måndag 6 juni 2011

would you love me if i ruled the world?
















tummen upp - för imorgon är det sommarlov!
hej alla fina och fula! har haft en riktigt fullsmäckad helg med massor av jobb, men nu är jag ledig från lägerjobbet fram till i höst. får väl hoppas på att min anställning förlängs men det är jag rätt hundra på. pluggade med darja och min bitch anna idag - det var skönt att repetera lite, men vi fikade och myste mest haha. imorgon är det ju tentadags igen och jag känner mig nästan lite onödigt(?) lugn inför den. juridik. har varit min favoritkurs hittills på utbildningen så kanske är det därför jag känner mig så självsäker. jaja, vågar inte säga något än - men nästa vecka får jag se om jag klarat tentan eller inte. whatever, imorgon är det sommarlov och jag är glad. ska dricka öl och fira ett år på universitetet! puss! (första gången jag är osminkad på bloggen förresten, lol...)

2 kommentarer:

  1. aaaah peppar!! tänker på känslan när det är över och man får 2½ månads LEDIGT!

    SvaraRadera