Sidor

onsdag 22 juni 2011

Lintu

Hej mina fina! saknar att blogga på riktigt. att visa er fina kläder och ta fina bilder. men så blir det på sommaren, och snart drar jobbet igång! försöker njuta av mina lediga dagar nu. idag har jag vart på möte med min chef, ätit sallad, gått till biblioteket och lånat en bok, handlat, pratat med madde, pratat med min sköna böna sofia och träffat lintu! hon har plockat och färgat mina ögonbryn (jag älskar dig), det blev jättebra! kanske lite mörkt, men tänkte använda mina sista matpengar till någon mörk, snygg hårfärg imorgon. har sett på tv, ätit wok och lite godis ikväll (har ju mens liksom!!!). har rökt några cigaretter med fast jag inte borde (men jag har ju mens liksom!!!) nu ska jag se på skärgårdsdoktorn och sova - visar bild på håret och ögonbrynen imorgon! natti!

2 kommentarer:

  1. Åh doktorn!!!
    hihi jag har oxå köpt hårfärg och färgat håret :p

    SvaraRadera
  2. ser det varje kväll! mums, får se det imorgon!

    SvaraRadera