Sidor

tisdag 14 juni 2011

det är visst nån som är tillbaka













hola. jobbar på att bli frisk, känner mig helt okej idag. kanske beror det på att jag sov till två? vad är det för fel ens kanske ni undrar. har inte ens feber. genomförkyld, svettig och yrslig. hängig. orkar ingenting. men det gör inte så mycket. imorgon har anna skolavslutning så ska försöka hitta någon vettig klänning i min resväska. har faktiskt ansträngt mig lite ändå - igår borstade jag håret och duschade! idag ska jag gå ut för första gången på tre dygn. lars winnerbäck i lurarna, tar en promenad ner till stadsbiblioteket. läst en bok per dag nu när jag varit sjuk haha. får panik om jag ser på mer hjärndöd tv, behöver läsa lite. saknat det. nu måste jag dra! (undrar om mitt bibliotektskort fortfarande är spärrat förresten..... hoppas inte!)

2 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=kilo6iqi6Pg

    <3

    SvaraRadera
  2. hahaha passande! sett det några gånger denna veckan faktiskt! xD ;D

    SvaraRadera