Sidor

lördag 25 juni 2011

ADRIAN LUX















mums, jag döör! slog nyss på datorn och såg att adrian lux kommer till linköping i augusti, gratis också! i'm in heaven. så himla glad. dock samtidigt som way out west, men eftersom jag aldrig kommer ha råd att gå kan jag ju trösta mig med lite lux här hemma. ska nog ringa min fina vän emma och se om hon vill komma hit (hoppashoninteharrådmedwayoutwest)! nu måste jag pysa till jobbet, börjar 13 idag och slutar 14 imorgon. hatar sådana långa pass men vad fan. jag gillar ju storhelgstillägg. drömde förresten om kokain hela natten. haha lol. pöss!

2 kommentarer:

  1. haha dina drömmar asså!
    åh najs!!! Men om inte du ska på way out west så vill inte jag heller, då slipper jag ju byta bort den helgen ;P

    SvaraRadera
  2. haha vet! nej jag vill!!!! men tror inte jag kommer ha råd :( då slipper jag också byta bort den helgen..! :) men då måste du med på keep it loud ändå?! bara en kväll ju :) /carro

    SvaraRadera