Sidor

fredag 6 maj 2011

vill bara käka upp mitt överambitiöst bearbetade tentahäfte, svälja det, skita ut det och aldrig se det igen.
















lite så känns det! imorgon är det dags för min första salstenta - sjukt att man pluggat ett år på universitetet men ändå inte gjort någon än. men imorgon är det dags. är taggad och nervös - men får lita på min egen förmåga helt enkelt. det här kan ju jag! blir inte mycket till varken träning eller uppdatering idag, men så är det. måste verkligen plugga. har haft jobbmöte i några timmar på andra sidan stan, samt föreläsning tre timmar så kom nyss hem i princip. suck. knappt hunnit äta. ska till affären och köpa god, onyttig mat! och lite godis. lovely. sen ikväll blir det pluggdejt med mallan, kämpar in i det sista! önska mig lycka till imorgon, hoppas inte nerverna tar över allt för mycket!! puss!

4 kommentarer: