Sidor

tisdag 24 maj 2011

påminn mig om batterier!
































mina fina. skulle ju köpa batterier så jag kunde ta lite halvbra bilder till bloggen ändå, det sa jag ju! men det har jag inte gjort. ville ta kort på min härliga middag jag gjorde idag - men i mobilkameran såg det ut som kräks. jag kan ju ändå berätta: åt ungsbakad lax med fetaoströra (creme fraiche, feta, rödlök), wokade grönsaker, paprika och rostat linfröbröd som jag gjorde i torr panna på eftervärmen. blev riktigt gott och mättande, vill bara lägga mig och kräkas typ, men är så sötsugen så jag sprängs. vill ha tentagodis! blir nog kokosäpple och kesella ikväll istället... bjuder på två bilder från min mindre lyckade promenad igår, men fint var det! idag blåser det storm och regnar ute - så kasst väder så jag inte ens orkat klä på mig än. ska ju ändå inte gå ut liksom, känns som jag gör världen en tjänst i att stanna inne idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar