Sidor

måndag 30 maj 2011

nu börjar tentaveckan!
















hola bitches. idag hade vi sista föreläsningen för juridikkursen och terminen. vi gick igenom en gammal tenta och fick massa tips inför tentaskrivningen den 7:e juni. åh jag hoppas att jag klarar tentan. men det tror jag, faktiskt! känns bra i magen. men nu börjar en vecka i isolering med skitmat och oregelbundna vanor. sovmorgnar och vända på dygnen. för så funkar jag när jag får en veckas "ledigt", vare sig jag vill det eller inte. hoppas det blir en bra vecka utan massa stress. igår drämde jag till en unge utanför ica förresten. eller okej, jag slog han med en påse burkar för han vägrade flytta på sig och hotade mig med att spotta på mig för att jag inte gav honom tjugo spänn. ungjävel. hoppas jag slipper sånt i fortsättningen! och fan, imorgon måste jag köpa en resväska så jag kan åka hem. hur packar man inför två månader? får köpa en riktigt stor väska. det blir dyrt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar