Sidor

torsdag 5 maj 2011

men vad fan händer?!































oh my! det här med mens är ju inte alls kul, har nästan glömt hur det känns? hatar tjejer som tjuter om de inte får choklad och som beter sig som svin "bara för att" de blöder lite. haha och vad händer nu?! inte kunnat äta på 24 timmar pga magkramper. herregud. fick världens sötsug och köpte CHOKLAD? jag gillar inte ens choklad! särskilt inte marabou! vilket jävla menstics?! nej fyfan, nu ska jag lägga mig i soffan med mina kolhydrater sen försöka hinna med en löprunda innan jag fortsätter med tentaplugget. ska sätta upp lite mer grejer på väggarna också - har fan inte råd med ramar så nu blir det såhär så länge! syns bajsdåligt (batterierna i min kamera dog - har inte råd med nya) i camen, men har två nya planscher på väggarna i alla fall! way out west-bilderna på kanye och robyn. fick de på bengans idag, grymt! PUSS

4 kommentarer:

  1. carro, det kommer ordna sig. jag lovar! haha sorgligt att inte kunna köpa nya batterier :( du borde ha köpt en uppladdningsbar kamera!!!

    SvaraRadera
  2. haha jag hoppas det :( jaa mitt bloggliv påverkas verkligen negativt att detta! skulle köpt en sån alltså! (hade väl inte råd, hehe..)

    SvaraRadera
  3. hahahahahahaha asså älskar din blogg carro barro, sitter och garvar irl åt dina mensbloggningar. keep it up <3

    SvaraRadera
  4. haha och hur lite pengar jag har :( men nu har jag gett upp - på med p-plåster! jag vill aldrig mer mensa!!

    SvaraRadera