Sidor

lördag 14 maj 2011

jag är mör
















syns det? eller? lämnade just av david vid sahlgrenska. sitter hemma i bh och jeansshorts. bubblar limevatten. inväntar eurovision och spänningen är olidlig. ostbågarna ligger och väntar i skålen, får inte inte röra förrän klockan är nio. inflyttningsfesten igår var rolig! tycker jag i alla fall. hoppas andra också tyckte det? folk var fina. jag fick fina blommor, bacardi och cigg i present. underbart! david kom hit från linköping. vi söp oss fulla på en random pub på andra lång och snackade med britter halva natten. det var härligt. han åkte nyss till sin bror så sitter ensam här va. ska fan lägga mig - står inte ut med de underbara ostbågarna som bara står, eller att bara vänta på eurovision. lite nervös för saade. men vad säger ni - topp tio klarar vi i år? eller fem. (skriver inte puss idag, känner mig inte så pussig. känner mig mensig och bakis haha) hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar