Sidor

onsdag 25 maj 2011

"åh vad jag känner mig smal och skön idag!!"































mmm har hängt med min fina kompis och bitch anna idag! vi har pluggat hela dagen, renskrivit och sammanfattat massa föreläsningar. tar fett lång tid så ska fortsätta lite nu ikväll. vi drog till frölunda och köpte tentagodis efter några timmar, det behövdes! sen tvättade vi också. och på hemköp provsmakade vi körv. anna "vad är det för nåt?" jag "ÅH MEN DET ÄR JU KORV!!!!" skrek jag bajshögt inne i affären. kändes det som i alla fall haha. tanta som delade ut körven sa varsågod men vi bara åt, som små barn. härligt! nu har anna åkt hem till sig på fel sida stan och jag ska se på tv och käka lite hemmagjord thaimat, gött!

2 kommentarer:

  1. åh carro haha, låter ju helt underbart :D godis <3

    SvaraRadera
  2. haha jag kände att man förtjänade det i tentatider! vem går inte upp ett kilo eller två under tentaveckan liksom...? ;)

    SvaraRadera