Sidor

lördag 2 april 2011

vaknar upp i ett sunkigt bakishem















känner mig så fräsch. inte orkat blogga sen fyllan i torsdags, inte hunnit! det var kul på puben i skolan, blev rätt tidig hemgång för min del dock. drog hem vid ett. på fredagen gick jag upp runt tolv, åt en macka, drog till sgs-kontoret för att kvittera ut mina nycklar. kände mig som en dålig människa. inget studieintyg med mig, inget hyresavtal med, hyran försent betalad. bra början haha. fick ut nycklarna ändå efter lite tjat, jag är ju grym trots allt! efter det drog jag in till kungsport och mötte upp malin och lotta på tranquilo. slog sönder ett glas fullt med mojito men det var trevligt ändå. fick en ny drink gratis i alla fall, hade lackat annars! vi drack några drinkar inne, några ute. vid femtiden på eftermiddagen var jag lite lullig och drog till donken sen hem haha. skulle gå ut på kvällen men mådde dåligt, däckade. nu ska jag städa som ett as, klassfest ikväll och förkrök här innan! man vill ju inte att alla ska se hur sunkig jag vart de senaste dagarna, så nu jävlar ska jag diska och allt. hörs ikväll kanske, annars imorgon! klassfest kommer bli grymt, pusshaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar