Sidor

fredag 8 april 2011

HERREGUD VILKEN SCHÖN DAG DET ÄR OCH VAD MITT LIV ÄR INTRESSANT
















jävlar vad jag steker, jag som inte ens har kvällssol! ser så ballt ut med solisar i cam. vad har hänt sen sist? livet har vart så gött så har inte hunnit eller velat blogga! tycker synd om er som sitter inne och läser bloggar när vädret är så fantastiskt, så vill ju inte uppdatera varje dag och uppmuntra er till det! men ja, jag har mest hängt med min bitch anna, och min malin sen sist! busat på handels, njutit av solen och ätit god mat. var på after work med lotta, malin och marlene igår också. var härligt! gick runt stan lite, besökte tranquilo, babar och lokal. sen burger king på kvällen såklart! annars har jag mest gått i skolan, pluggar ju juridik nu, det är jättekul!




















fick över 20 påsar ketchup av killen på burger king igår. han var fin och rar och jag var sugen på ketchup. fann hela mitt soffbord var fullt med utspillt salt imorse, och lite ketchup som var över.. intressant va?













förresten: såg världens fulaste outfit förut! eller okej, tröja. utanför mitt hus också, man får ju skämmas. jaja jag vet, jag är besatt. men titta på honom. ber om ursäkt till ev. vänner som kanske äger denna hemska huvtröja, men den var så vidrig så jag var tvungen. jaja han hade ju fin rumpa så det vägde väl upp lite. nu ska jag chilla dillen, ska jobba hela dagen imorgon! såg nyss två änder som flög utanför mitt fönster nyss. sånadär badänder liksom. de satt utanför min ytterdörr igår. vafan. har ni också änder utanför dörren? känns så udda. nej orkar inte mer, puss och körv på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar