Sidor

måndag 14 mars 2011

vad kul att min mage inte sväller när jag äter:

















känns super! man ser till och med att jag inte "kutar inåt" med ryggen heller eftersom det vällt över fett där också haha. äter ju alltid väldigt nyttig mat i veckorna eftersom jag äter skitmat på helgerna. käkat en nutrilett (smoothie, var asgott?!) och en macka idag. åt nyss sallad, groddar, tonfisk och ägg till middag - yummie! älskar fräsch mat, skulle dö om jag åt halvfabrikat hela tiden. eller typ pulvermos? visst om man inte orkar laga mat, men skulle aldrig äta nåt så konstgjort - aldrig smakat det typ? nu vet ni det... nejmen gud, har inte tid med detta. nästa vecka flyttar jag till lägenhet och dagen innan det har jag en fet salstenta, min första också. så allt kretsar kring det just nu! ville bara uppdatera er om hur min mage reagerar när jag är nyttig. imorgon och på onsdag är jag förresten schemafri; då ska jag äntligen få sova! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar