Sidor

tisdag 1 mars 2011

fashion fashion fashion















































okej, detta kanske inte är så fashion. inte alls faktiskt, alla plagg känns rätt "ute" haha, men jag gillar det. jag älskar verkligen mode, finns nog inget som påverkar mig på ett så positivt sätt som det. fan vad fånigt det låter, men det är ett stort intresse jag har helt enkelt! tänkte ha detta på mig imorgon, typ världens billigaste outfit, lite butch med? svart linne - 20 spänn, skjorta - 100 spänn, mörkgröna chinos - 80 spänn. där snackar vi primark! har mina älskade vinröda klackar från scorett till, känner mig rätt manlig annars. plus att chinosen är korta så blir fult med låga skor till. nu vet ni det! idag hängde jag i skolan, käkade indiskt med malin, anna och emma efter. drog hem till emma och chillade där en stund, sen föreläsning om adhd med jobbet. jättebra! vågade prata högt med föreläsaren och allting, succé! kanske för att jag själv är lite av en adhd-expert. efter det åkte jag hem, bevittnade en bilkrock! skumt. borde äta en macka nu, lunchen åt vi ju vid ett? var ju ett tag sen.. mycket att tänka på inatt så borde sova. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar