Sidor

onsdag 8 december 2010

youth knows no pain





























yoo. stannade hemma från skolan idag, tror jag tjänade på det alltså! gårdagens föreläsning på tre timmar var så jävla värdelös, ångrar verkligen att jag åkte till skolan. så dumt att gå på alla föreläsningar, ibland är det mycket smartare att stanna hemma och läsa istället! så idag gjorde jag det, hunnit en hel del men har mycket kvar. föreläsningen idag var förresten 15-18, seriöst.. är det ens lagligt? nej sånt går jag inte med på. har läst lite sociologi idag, ätit god frukost, ädelostsås och pasta till lunch och nu ser jag på lyxfällan och dricker glögg! fett sugen på cream cheese-chips. tänker på bästa älen som är i london, tycker hon förtjänar en liten weekend nu efter allt plugg! tänk vad skönt om jag också hade haft tid/råd med det, ren vardagslyx! nejfan, nu ska jag fortsätta chilla här med charlie och mattias. PUSS MINA SMÅ FINA KÖRVRUSS.

2 kommentarer:

  1. va fint att du tänker på mig!! :D

    Älskar lyxfällan!!!

    SvaraRadera
  2. klart jag tänker på dig snygging! särskilt när jag kollar på lyxfällan! :D

    SvaraRadera