Sidor

torsdag 25 november 2010

världens bästa dag?!














































hej alla fina vänner, hoppas allt är bra?!
jag har haft två underbara dagar. haft en hel del skola, men roliga aktiviteter efter och grymma vänner så det känns bra! igår gick jag och min seminariegrupp ut på "gruppöl". vi tänkte lära känna varandra bättre och det var verkligen roligt. drack öl i flera timmar och käkade gratis after work-buffé på andra lång, grymt! idag gick jag och malin på stan efter skolan. vi shoppade varsin vinterjacka! jag har ju redan en fin, men denna kostade 400(!), var marinblå och nästan ännu varmare än min förra. så tycker absolut det var värt det, älskar den! efter det fikade vi på fröken olssons. slog oss ner i varsin fåtölj och bara njöt. åt en kycklingsallad (39 spänn, värt?) och en lyxmuffins till efterrätt. det var seriöst det bästa jag ätit. krämig chokladmuffins med färska hallon under ett marängtäcke. dör? haha drog hem sen; skypade med mamma, anna och annas kompis tyra. fjantade lite och mådde bra. sen ringde pappa, vi pratade julklappar och annat gött! köpte en tröja åt mamma och en sjal åt mig själv i julklapp! imorgon blire körlektion, skola, plugg, after work och fortsatt fest. PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar