Sidor

söndag 7 november 2010

För ingen tror att dom är nåt där jag kommer från.





























var på scandinavium igår för första gången, såg håkan hellströms turnéstart med min bästa älen. jäklar vilket drag det var, helt sjukt! till och med vakterna dansade och hela konserten sköts upp en halvtimme för att det var sådant publikkaos på väg in till scenen. jag och älen satt typ mitt emot scenen på läktaren, riktigt bra platser! rätt häftigt med sittplats (fastän typ ingen satt) och se hela arenan dansa med i låtarna. konserten utnämndes för övrigt till håkans bästa på tio år så känns som vi valde rätt konsert att gå på med honom! han spelade mina favoriter; gårdakvarnar & skit, hurricane gilbert, ramlar och en midsommardröm. innan konserten hade jag och älen skrattat, druckit vodka och öl, köat några minuter och köpt lite donkenkäk som vi åt på läktaren. haha det var riktigt gött och jag kände att jag aldrig någonsin vill flytta från göteborg i hela mitt liv. det här är hemma.

2 kommentarer:

  1. han var så bra och vi var så bra! Vi hör hemma här i Göteborg! <3

    SvaraRadera
  2. hahaha jag fick ju värsta skrattanfallen åt dig ibland alltså.. ;D gillade pommesen med grillkrydda. ja här hör vi hemma, i storstan med varandra! ;)

    SvaraRadera