Sidor

tisdag 26 oktober 2010

nej nu orkar jag inte med er, eller mig själv!


















jag är såå förbaskat trött! har i och för sig varit uppe sedan sex, sprungit runt massor, varit stressad, sovit dåligt inatt, bara ätit tre mackor och en sallad sedan jag gick upp.. kan vara lite därför, men vem vet?! fick min första tenta idag, är ledig till tisdag nästa vecka för att skriva den. fick den dock skitsent idag så svårt att hinna med att skriva så mycket.. jag vill ju verkligen vara klar till torsdag natt innan jag åker hem precis, men det känns totalt omöjligt!! (tror ändå att det här kommer gå bra, ska träffa emma från min klass imorgon och bolla lite tankar med henne, går inte att bara sitta själv med sånt här!) men jaja: idag har jag i alla fall hunnit träffa älen några timmar, hade en stor håltimme på fem timmar mellan första lektionen och innan vi fick hemtentan. vi åt sallad, snackade skit och såg på tv, skönt! sen ville vi unna oss något snyggt på stan, jag hittade en svart kjol till på fredag, blir la bra. inget speciellt, orkar inte. hittar jag bild på den får ni väl se! nejmen jag vill inte mer nu. vill inte sitta här. ville vara en trogen bloggare och blogga bara, säga att jag lever! nej nu ger jag upp - mer tenta imorgon! GOD NATT.

2 kommentarer:

  1. Vi hade en fin dag! Jag tror det kommer gå bra, men den där jäkla vägen till bra är ju inte alltid så smidig. <3
    :*

    SvaraRadera
  2. det hade vi! neej jag är så himla trött, vet inte vart jag ska börja. ska kämpa på nu!! :*

    SvaraRadera