Sidor

onsdag 13 oktober 2010

bring it on, noskapin!


alltså nu jäklar är jag trött på det här!
min rethosta dödar mig, förstör så himla mycket.
kan inte ligga ner nu heller, kan inte andas då - alls.
fick sova en hel timme inatt, tack så mycket!
riktigt skönt eftersom man skulle upp till skolan vid sju..
sprang till apoteket efter skolan och bad om hjälp haha.
vi får väl se hur noskapin fungerar? bisolvon var ju värdelöst..

nu har jag sovit ikapp lite från inatt, var tvungen.
hoppas bara jag kan sova denna natten nu...
men just nurå? ser på vänner och mår fortfarande illa.
inte sjuk eller så, men åt en wrap till lunch..
sen svällde hela magen upp: grädde!
har kört lite buss nu alltså, hoppas det släpper snaart.
nu ska jag chilla biffen; två timmar skola imorgon,
sen ledig till onsdag! låter rätt okej?!

2 kommentarer:

  1. usch då! Dumma hosta och dumma mage! Bosä förtjänar inte att må så! <3

    SvaraRadera
  2. jaaa blir galen på att inte kunna ligga ner och sova, är ju en mänsklig rättighet fan! men ikväll håller jag tummarna.

    nej riktigt tråkigt det där med grädden! haha kanske får lära mig kolla när jag köper mat med..

    SvaraRadera