Sidor

måndag 20 september 2010

god morgon!
















som ni vet var valvakan igår var bara skit. rasister in i svenska riksdagen och brats som älskar klasskillnader som ska regera minst fyra år till.. känns ju kul! men inte så mycket att göra åt. just nu pratar jag med anna, det är i alla fall trevligt! ska snart ta tag i mitt liv lite här. har laddat ipoden med massa nytt; marina and the diamonds, robyns body part 2 och lite skön dansmusik!
lägenheten är nystädad så snart kanske jag kan lägga upp lite bilder utan att skämmas, eller vad säger ni? ska försöka plugga riktigt ordentligt idag när jag är ledig med, men först ska jag springa ner till ungdomsmottagningen - roligt det med ju!

förresten - hade ju beställt ett par vita converse, och de levererades idag! men till linköping.. helt sjukt eftersom jag adressändrat hos ellos för över en månad sedan och det stod att mitt paket självklart skulle komma hit. fick i alla fall ringa upp till hemstaden, och nu är paketet på väg hit. hoppas det skyndar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar