Sidor

söndag 12 september 2010

allt är bara snuurrigt


































var riktigt less på mina dåliga hårdagar, så bestämde mig för att ta tag i problemet! satte mig en timme och lockade håret och det blev fan inget vidare, avskyr att göra det själv. ville bara visa er före och efter-bilder på hur stor skillnad det faktiskt gör när man hårsprayar och borstar ut håret efter lockningen (tycker jag iaf!) blev som sagt inget bra, men det ser i alla fall liite mer naturligt ut på sista bilden. eller vad säger ni?

tog förresten en liten shoppingrunda här i partille nu när mitt csn kommit! kom hem med en rosa tröja (den på bilderna), en vit långärmad spetströja, snygg svart, blommig jeanskjol som jag fyndade på rean (50 spänn?!) och ett par grymma svarta chinos jag önskat mig sen länge! de var högmidjade och man fick ett snyggt bälte på köpet. tror hela kalaset gick på dryga 500, allt från hm då jag inte orkade gå runt massa haha. men värt ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar