Sidor

måndag 16 augusti 2010

ny vecka, nytt liv!























imorgon är det en stor dag för många, som min syster!
anna börjar första klass imorgon och jag ska självklart följa med henne till första dagen i skolan. var så rädd att jag skulle flytta tidigare och missa den här dagen, men det gjorde jag ju inte! tror första dagen i skolan är riktigt viktig, som alla andra första intryck självklart är.

igår var vi ju ute förresten! det var en helt okej kväll!
hängde i trädgårn med karin, lintu, gust, frida, semir, david och roni först,
det var riktigt trevligt tyckte jag! sen drog vi till keep it loud.
var grymt mycket folk, men oskar linnros var underbar!
blev krogen efter det, häng med unni, sigge, viktor, chrille och min nya bästis från teneriffa haha... kom fram en medelålders tjockis som ragga på mig. berättade ett hundratal gånger om hur farlig och cool han var, att han hade dykt bland sälar på teneriffa 2008...
tyvärr bjöd kvällen på lite missöden med, lintu och karin kom ifrån oss och ja, allt blev lite annorlunda än vi planerat. är lite glad för att kvällen blev som den blev sen dock för nu är jag helt hundra på att den här stan inte är någonting att ha längre. känns som linköping alltid kommer vara lika smutsigt, fullt med samma folk och samma skitsnack. känner att jag växt ifrån det nu och att det är dags att gå vidare!

2 kommentarer:

  1. hahaha, teneriffa-snubben var fett läskig!
    men det var kul, skönt att det inte var jag som satt närmst.

    SvaraRadera
  2. hahah han var ju så tänd på mig alltså..

    SvaraRadera