Sidor

onsdag 18 augusti 2010

kvalitetstid med bästa !
































































gud vilken intensiv vecka det varit, ingen tid för att blogga preics!
har haft ett lite pressat tidsschema, men nu är allt klart.
träffade lintu och sofie igår på en ciccolatta-brunch, härligt!
fick inflyttningspresenter med; husgeråd och espresso house-card!
hann få en sista skymt av karin och sigrid på stan med :)
igår var det även en heldag med bara anna och mig. hon valde vad vi skulle göra, så vi bakade kladdkakemuffins och såg på nicke nyfiken.
haha.. men det var mysigt!

idag ordnade hon tacos som jag älskar, hela familjen var här och åt tillsammans. hann även träffa faster med pojkvän samt farmor idag på ett litet farväl. har för övrigt tvättat, fixat det mobila bredbandet, packat allting idag, burit ner möbler i förrådet och ja.. är helt slut nu. imorgon ska vi upp tidigt och så bär flytten av runt sju. imorgon bor jag alltså i göteborg!
hur sjukt är inte det?!

det tar liksom lika lång tid hem till mig från linkan som det gör att åka till grekland..
sug på den alltså, lite vemodigt känns det allt.


nu har jag sagt hej då till alla. nu ska jag gå ut och säga hej då till linköping.

3 kommentarer:

  1. det känns väldigt konstigt att inte bo hemma... känns som om man snart kommer åka hem igen, fast det kommer man inte göra.

    men du kommer nog stormtrivas i Götet : )

    puss pårej

    SvaraRadera
  2. jag hoppas att allt kommer kännas bra, men det kanske tar ett tag! puss, ses snart!! :*

    SvaraRadera
  3. jag kommer snart och räddare dig!

    SvaraRadera