Sidor

torsdag 17 juni 2010

sommardag med syrran!






idag var det riktigt sommarvarmt ute!
började dagen med vikariemöte på jobbet,
trevligt folk och gott fika, så man klagar inte!
när jag cyklade hem kom jag att tänka på att anna
var så ledsen för att vi aldrig hittade på något,
och det vill man ju inte ha på sitt samvete.
så jag åkte hem och hämtade henne,
sen cyklade vi till glasspaviljongen i gamla linköping.
det var mycket gott och roligt!
vi gick runt lite och kikade, hälsade på i chokladboden,
tog lite kort, hon visade sina karate-konster..
och ja, det där vanliga!
sen åkte vi hem, jag drog till stan direkt efter och träffade älan.vi snackade skit och åt kycklingbaguetter i gräset,
peppade inför imorgon och hade det skönt :)
nu är jag hemma, riktigt trött.
ska upp redan vid sju imorgon för teori.
nu ska jag äta en persika, sen sova gott.
hoppas ni haft en lika härlig dag som jag!

2 kommentarer: