Sidor

onsdag 16 juni 2010

östgötatripp med bästa!

eftersom östgötaresan vi gjorde med klassen sög gjorde vi en egen!
jag och min bästa vän sofie cruisade runt i de fina delarna istället.
största delen spenderades på en solig brygga i berg,
men vi tänkte besöka landet så vi svängde in på ett ställe som hette rökinge.
vi skojade runt lite, men kände mig inte så hemma så vi drog!






























































































































vi hade riktigt trevligt, alltid bra med sofiehäng!
efter vi frös ihjäl under min filt i berg drog vi vidare mot stan.
hade kul, sen någon timme senare träffade vi victor och christoffer.
vi stod och pratade lite skit ute i natten, det var rätt skönt!
nu är jag hemma från min bästa vän, alltid tråkigt att skiljas åt!
men börjar bli riktigt trött, ska bädda ner mig i den varma sängen
och titta på little miss sunshine (som jag köpte för 35:- igår)
god natt allihopa! längtar till äventyren på fredag!

1 kommentar:

  1. åh, det är alltid roligt att umgås med dig hästisbästis!

    fredag! <3

    SvaraRadera