Sidor

tisdag 22 juni 2010

minisemester: jönköping/gränna/visningsö

åkte hem till sofie över några dagar,
rätt sunkigt och kallt - men trevligt!

sofie i sin dörröppning;
riktigt stolt och glad!


för att komma över till sofies ö åkte vi färja.
inte så fagert, men ack så rogivande.


utsikten från hamnen i gränna var mycket fin,
det var riktigt varmt och skönt ute.
jag hoppade runt på min lilla krycka och köpte polkagrisar!


försökte zooooooma in en bild från färjan,
därför det är lite suddigt.
men här är vi i alla fall på väg till visningsö!

lunchade på ett ställe jag åt på sist jag besökte "vätterns pärla"
hade för mig det var bättre. det rådde lite härlig stämning
"min mat var inte så god egentligen, och den var bajsdyr...
men rätt okej ändå?! min var godast!"
hehe ni vet.


fick träffa några av sofies vänner,
minns inte vad de på bilden hette.
men de var rätt trevliga, lite väl högljudda kanske..

här ser ni en kycklingsallad för 95 förbannade spänn.
ser rätt fräsch ut tycker jag, men njaaaaaaaa
orkade halva? haha, sen blev det pizza!
vill tacka sofie och sofie för en trevlig helg/vecka!
skööönt med besök av hannis och sofia med,
saknade dem redan väldigt mycket!
hoppas framtiden i jönköping blir bra för dig sofie,
tur att det inte är sååååå långt från götet!
(gillar dig)

2 kommentarer:

  1. vilken fin bild du fick på mitt hus måste jag säga. det finns säkert rum för en säng till i fall det skulle bli knivigt med lägenhet för dig.

    du är välkommen närsomhelst till mig ska du veta

    tack för helgen!

    SvaraRadera
  2. åh va kul det ser ut att vara!! :D

    SvaraRadera