Sidor

söndag 30 maj 2010

soliga söndag !


åt söndagsbrunch med sofie på steves idag!
satt ute i solen och åt kycklingsallad, gött.
efter det firade jag min syster som fyller 17 idag,
kunde inte äta så mycket tårta pga grädden.
när jag kom hem fixade jag lite kall middag;
rostbiff, potatissallad, aioli, sallad, fullkornsbröd.
mmmmmm!


har inte träffat anna sen i torsdags
och idag kom hon hem!
hon hade saknat mig massor och ville leka att hon
"var carro som skulle gå hem till sin kompis sofie"


"alltså carro. du har alltid dom här gråa skorna man knyter.
och din röda aj-pojd. nu ska jag sminka mig!"

2 kommentarer:

  1. naw vilken söt liten tjeja!

    SvaraRadera
  2. hahahah gillar nedersta bilden när hon försöker härma hur jag brukar göra.. så fattar hon inte och tar ett finger :) hahaha <3

    SvaraRadera