Sidor

måndag 17 maj 2010

göteborgsbosä!


















fikade enligt tradition med älan i förmiddags; vaniljlatte! den höll mig mätt i flera timmar och det var väl lika bra det!
åt körv till lunch i skolan, tog en körv när jag kom hem.
innan det mötte jag upp hannie och handlade lite gott på ica!
köpte nykbakat bröd, grönsaker, keso och juice, mmm.
haha försöker jobba på att gå ner lite i vikt, får börja nånstans!

i eftermiddag ska jag möta upp pappa nere i stan.
vi ska hämta upp min systers födelsedagspresent,
sen ska jag hjälpa honom att köpa en fin kostym till min student.
nuuu ska jag fundera på dagens must have - uppdaterar sen!

4 kommentarer:

  1. min pappa skulle aldrig anstränga sig sådär mycket för min student :O

    SvaraRadera
  2. haha det säger typ alla! men min pappa är ju lite storstad precis som jag, han gillar att klä upp sig för min skull ;) han vet att jag blir sur annars :D

    SvaraRadera
  3. blev det en ful kostym eller? ;)

    SvaraRadera
  4. nej det blev en fin! jag var ju smakråd ;)
    hahaha han köpte väst under med "som en riktig glidare! men vafan, är det en glidare som tar studenten måste man ju matcha med sina barn! det ska ju synas vilka som hör ihop!"

    som han själv sa ;)

    SvaraRadera