Sidor

söndag 16 maj 2010

diverse kroppsbördor..

åh gud!
nu är jag hemma igen, känns som om jag jobbat nonstop sen i torsdags. mått rätt dåligt hela helgen också. jag och mina kära arbetskollegor kom fram till någonting:
det var falafeln! känns ju både bra och dåligt.
men hur vet jag att det var falafeltallriken jag mådde skit av? okej:
+ jag åt grädde på tårtan igår.
grädde = fett. låg uppe hela natten och vred mig av all magknip jag fick.
+ har inte kunnat äta varken frukost eller lunch på hela helgen nu.
+ baksmälla håller inte i sig en halv vecka.
+ har haft massor problem med detta tidigare,
men det verkar som om någonting hänt nu som utlöst något? fattar inget.

så jaha, mamma och några andra trodde det kunde vara fel på gallan.
jag tycker inte om att "sätta diagnoser" för allting, så får väl äta mer försiktigt bara. hahahahha jag garvar ihjäl mig för att jag gjort värsta listan. jag är rätt mogen ju.














kroppsbörda två:
ni måste se den. mitt på näsan. ja precis.
jag som aldrig får finnar: en gullig liten finne har byggt bo på min näsa!
tack och grattis.

2 kommentarer:

  1. haha ja! men jag måste erkänna att jag är lite glad för att det inte var spriten jag spydde av ;) haha kommer aldrig ge mig :D

    SvaraRadera