Sidor

lördag 29 maj 2010

dagen efter.


















haha efter åskvädret igår drog jag ner till NH
för att träffa lite klasskompisar, som sofie !
rätt händelserik kväll.
blev uppraggad av en dräggig kille och slog till honom i magen.
hahaha ganska roligt. fick panik och letade efter sofie över hela krogen,
hittade henne och vi flydde hem tillsammans i natten.
shottade minttu för att klara hemfärden.

nu sitter jag här med min coca cola och mina älskade nachochips.
ska se på mtv och sova en stund.
ikväll ska jag hem till pappa och syrran; baka tårta och se på eurovision.
hoppas ni har en härlig dag!

3 kommentarer:

  1. hahaha, dräggiga killen kan ta sig någonstans. så länge som han inte tar på dig eller mig.

    det var en fin kväll igår <3 tack

    SvaraRadera
  2. Hej, besök gärna min blogg vid intresse att fynda sommar kläder fr 10 kr - tack.

    SvaraRadera
  3. haha absolut! var inte långsam med att slå till honom där alltså! hahahaha garvar ihjäl mig..


    tack för igår sofie! :)

    SvaraRadera