Sidor

onsdag 3 februari 2010

"i'm on my way.."

imorgon ska jag fika med sofisen på förmiddagen, skriva vid lunch och några timmar framåt. sen umgås med mina favoritböcker på biblioteket. jag har verkligen saknat det - brukade spendera flera dagar i veckan där, många år tillbaka. har väl varit lite i obalans senaste året, inte riktigt lyckats komma till ro varken där eller någon annanstans. jag känner mig verkligen på bättringsvägen nu! första gången alla runt mig påpekar hur stressigt jag måste ha det nu - med praktik, lektioner, psykologbesök, högvis med plugg och jobbet. också första gången jag inte alls känner av det. det är så här det ska vara, och jag har nog aldrig upplevt någonting bättre. nu ska jag fortsätta satsa på mig själv, och jag hoppas och tror verkligen att jag räcker till åt alla andra. det tror jag verkligen.

i got this feeling they they're gonna come back for more

see I was thinking that I lost my mind
but it's been getting to me all this time
and it don't stop dragging me down

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar