Sidor

fredag 1 januari 2010

nyårslöften 2010

jag gillar inte hela idén med nyårslöften.
det hinner hända så mycket på ett helt år, och det man tycker är viktigt nu kanske man inte alls känner någon slags ambition för att uppnå om ett halvår. och då har man helt plötsligt inte lyckats hålla det man lovat, fan? vad beträffar mig personligen känner jag inte alls något slags behov av löften av krav på något sätt alls, det går väl precis lika bra utan - om man verkligen vill någonting speciellt!

men rent traditionsmässigt;
- jag loooovar att inte äta godis på två dagar
(och nä, chips är fan inget godis. inte bullar heller)
- jag loooovar att njuta av allt gött medans jag kan, och bli bästis med hela världen.

nu börjar världens bästa, och världens mest skrämmande år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar