Sidor

onsdag 18 november 2009

i fucking did it

ja, jag gjorde det faktiskt.
äntligen har jag klarat av den där rövkursen jag kämpat med i ett år,
det kändes så obeskrivligt tufft att det fanns något som jag verkligen inte kunde klara av hur mycket jag än försökte, och fan vad frustrerad det gjorde mig. jag har tagit sönder halva matteboken, och jag vet inte hur många veckor jag bara suttit och gråtit över den där.
den där pressen på att jag faktiskt måste klara kursen innan studenten, innan april kanske, för att ens komma in på socionomprogrammet har stressat ihjäl hela mig.

men nu är det över. jag ska verkligen försöka känna någon slags stolthet, för att jag aldrig gav upp när jag var så besviken på mig själv.
jag ska aldrig någonsin mer räkna ett mattetal i hela mitt liv.
skulle vilja skåla på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar