Sidor

onsdag 4 november 2009

fuck going to that party.

jag önskar att jag kunde vara betydligt mer öppen med mina problem,
sluta skämmas så förbannat mycket.
och jag blir ständigt så otroligt förvirrad.
som idag, när jag höll på att tjuta ihjäl mig i kassan på mcdonalds.
det var ju fan jag som föreslog att vi skulle gå dit.
och jag vet ju att jag inte alls är så där svag och liten egentligen,
det kan man inte vara. då skulle man ju aldrig orka.

jag önskar jag bara kunde be alla hålla käften ibland,
för jag skiter i hur ofta du tränar, eller vad du käkar för att förbli snygg.
jag försöker att inte ta det personligt, men jag förstår inte vad som får dig att tro att jag seriöst skulle ha något intresse av att höra något sådant? men det är ju inte lätt för dig att veta.

1 kommentar:

  1. åh caroliiine
    jag tror att du är starkare, än du tror.

    vi borde absolut ses oftare.

    SvaraRadera