Sidor

söndag 2 augusti 2009

göteborg
























































yes boxis, jag hälsade på min framtida hemstad i helgen.
och ärligt talat så var det väl när jag såg två riktiga schtekare, samt en naken och hårig man springandes i en borat-dräkt mitt i staden som jag bestämde mig för att det är där jag vill bo.

nu ska det bara gå ett år. och så ska jag bara bli stor tjej. och så ska jag bara ta studenten. och så ska jag bara ha en sån jävla tur och lyckas komma in på ett program på universitetet i göteborg. och så ska jag bara få en lägenhet där också (jag skiter faktiskt i vart?) och så ska allt bara bli så jävla bra. okej?

nej, nu har jag bussat i över åtta timmar den här helgen - trött i hela kroppen.
(och ja, jag vet att mina otroligt mina mobilbilder tagna i farten uppskattas)
god natt alla smufsysar, hoppas ni saknade mig va.

2 kommentarer:

  1. alltså så sjukt fint?
    varför är det så mycket folk där nere vavava?
    jag saknade dig
    pruttmycket

    SvaraRadera
  2. tjoho, ja?!
    åh, för att jag var i göteborg en lördag vid lunch och det är så jävla mycket folk där då?
    och ja, var ju vid nordstan = världens fetaste galleria någonsin?
    jag saknar fortfarande dig. HELGEN?! : D

    SvaraRadera