Sidor

onsdag 29 juli 2009

härmed är mitt nya namn platina, en tant som kallar mig det hela tiden.
och jag ska väl inte klaga, tycker det är ganska stiligt?

mysdag med ghandi i schtekholmen efter jobbet idag,
ett gäng på, seriöst, runt fyrtio personer på bussen hem som triggade igång en misshandel.
så fick putta mig ut bland att folk och gå hem istället, roligt.
jag hatar att jag måste åka skabbetorp-bussen?

en liten tröst att det snart är helg och jag får lämna stan en stund,
känns lite som att allting står still här.
god natt.

2 kommentarer:

  1. den bussen är ju dömd att vara den som det händer sådana saker på. vart annars?

    jadu, inte händer det mycket i stan inte. helgen :D

    SvaraRadera
  2. tur att jag hoppade av?
    ja, jag vet faktiskt inte. vi får se hur det blir.

    SvaraRadera